tatoos

I WANT TATOOS! ! !
Oh yes, I do.
Jag vill ha Michaels ögon i nacken, jag vill ha en liten söt tecknad dinosaurie som representerar mamma vid fotknölen, jag vill ha mina initialer till vänster om foten (höger från ert håll), jag vill ha nått sött eller ballt bakom örat och så vill jag ha en text på handleden.
Gud vad segt allt är när pengarna inte rullar in. Och så har det blivit djävulskt kallt ute också. Och så har jag gått upp i vikt också. Och så vaknar jag upp outvilad med huvudvärk oavsett hur länge jag sovit också. Och så har jag inget jobb att gå till också.
Hihi
Men jag mår bra. Det finns dom som har det värre, mycket värre. Jag bor ändå hemma, får förhoppningsvis pengar nästa månad, har utbildning nog för att kunna få jobb, har ett friskiskort som jag kan träna på, en riktigt skön säng och ett jobb i framtiden. Och en mamma som ser till att jag håller mig varm. What more can one ask for?
Vilken snygg vändning jag gjorde, va? :D Haha! YEY! Från depp till pepp!

Jag vill ha tatueringarna...
Men dom får vänta.
It's not just supposed to happen yet.




l.o.v.e

Kommentarer
Postat av: Camilla

"jag vill ha en liten söt tecknad dinosaurie som representerar mamma vid fotknölen"



HAHA :')

2010-09-30 @ 15:11:26
URL: http://matiigt.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha :D ja-a! de e väl klart!! mamma e ju bäst i världen :) det känns självklart för mig, men det måste låta väldigt roligt utifrån :')

2010-10-01 @ 23:02:05
URL: http://fantomenpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0