Nu e jag också med i skiten!!

Vet ni vad jag tycker att ni ska göra nu? Jag tycker att ni ska ge mig ståenve ovasioner, applåder och vågen. Do you know why? JAG HAR SKAFFAT SPOTIFY!!! :D :D :D Haha! Det tog mig en jävla tid, men nu var det dags. Jag kände att jag ville ha någon musik i duschen, och youtube funkade inte i längden så det fick bli Spotify. Just nu spelar skiten Michael Jacksons This is it :) Mår faktiskt ganska så mycket bättre nu när jag lyssnar på musik. I somras och förra sommaren så var jag ute och sprang mycket på morgonen med freestylen på mig (jaja, old fashion ;) som spelade Michaels skivor, och jag mådde superbra då. Jag behöver lite Michael ibland. ...Och nu kom You are not alone. Shit! Tårar. Jag som grät redan i söndags. Well, I guess it's necessery.

Kan inte nån, please, fixa en header åt mig?


 
 

Lite bilder ifrån Grekland i somras. Åh, sitter man nu och kikar ut genom fönstret och ser gula löv, blåst och grå himel. Kan man låta bli att sakna? Nej.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha! Jag tyckte jag var sen att skaffa spotify och det var ungefär ett år sen, men men ;)

2010-09-23 @ 14:24:40
URL: http://matiigt.blogg.se/
Postat av: A

tack snälla du, tröjan är ifrån H&M :)

2010-09-30 @ 12:58:52
URL: http://stylebyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0