I never thought that I could feel this power

Jag har massa känslor och tankar, men får aldrig riktigt riktigt ut dem här. Kanske en utav anledningarna till att jag inte har stans mest lästa blogg :) Egentligen tror jag inte att jag bryr mig om det. Om man inte är desperat utav att få sin röst hörd, why cares? Mitt behov utav uppmärksamhet är typ en fjärt i rymden nu jämfört med back in the days. Dessutom är det ganska fett att inte ha så många läsare, man kan ju skriva om precis allt och slipper oroa sig över att förlora läsare för att man uppdaterar för sällan/dåligt.
Jag tror att anledningen till att jag aldrig får ut mina tankar och känslor här är för att det inte är papper och penna. Det är papper och penna som är min hemmaplan, inte en liten dator med irriterande tangenter som man alltid skriver fel på. Det blir liksom aldrig så personligt som jag vill ha det. Min handstil saknas ;)
FAST!!
Jag önskar att alla mina nära och kära läste bloggen. Iallafall det här inlägget. Jag tänkte jag skulle dedikera en liten del utav det till dem. Jag har haft en underbar dag, MED underbara. Med mig själv fullt fokuserad och energisk, (kan inte bli dåligt...) med Natalie, och på kvällsstigen Emma och Frida. Har dock inte träffat min älskade mami särskillt mycket. Hon är min bästa vän. Whatever! Haha! Det var inte det jag ville säga! JAG ÄLSKAR ALLA JAG ÄR OMRINGAD UTAV JUST NU! Och jag menar verkligen det! I nuläget när jag är en bra människa, drar jag bra människor till mig. Det var inte så förut. Jag hade människor jag älskade för t.ex. 3 år sedan, men inte som idag. Jag var oerhört osäker i min kropp och hade inte en blekaste aning om vem jag var, om mitt värde, och drog därför till mig dåliga människor också.
I LOVE YOU!


Känn ditt eget värde!!!
Älska dig själv, och älska andra.


Justin Bieber ft. Jaden Smith - Never say never (I'm so deeply inlove with Karate Kid and this song!!)
Mohombi - Bumpy Ride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0