inget mjauande här inte

Heej!
Jag och A har tränat idag - afrodans! 11.30 i morse. Jag vaknade 10 min innan jag var tvungen att gå till bussen. Haha! Visst är livet härligt ibland? Utmaningar som man, i mitt fall, klarar helt galant. Jag hann tillochmed äta fruckost. Okej, jag sprang hemifrån med en macka och en morot i munnen och en jacka under armen. Men ändå! Haha! Jag tycker jag var helt grym! Väl framme vid busshållsplatsen så är bussen sen. DET gott folk, var underbart...

Afrodansen vad superkul!! Svetten verkligen rann. Precis överallt dessutom. Jag kände mig sexigare than ever before (N.O.T). Instruktören skrek "JAG VILL INTE HÖRA NÅGOT MJAUANDE HÄR INTE!!! TIGRARNA SKA BACKA FÖR OSS OM DOM MÖTER OSS I SKOGEN!!!". Livliv fantasi :D I like it!

Jag måste springa in och duscha nu. Syrran ringde och pratade i 1 tim... My my my...

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Angelica

tack söta du!

2010-10-05 @ 18:21:21
URL: http://stylebyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0