THE END IS NEAR

hejhä
jag sitter och försöker plugga både psykologi och kultur och stilhistoria och jag kan inte direkt skryta med min framgång.
...
snart är allt över dock, och det ska bli så SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT! synd att man inte hinner ta del i denna underbara tid pg.a allt jävla plugg, man missar så mycket. det är inte förrän man står på trappan som man faktiskt inser att jävlar! det här händer verkligen! sen har jag funderat lite över vad jag ska göra efter studenten och jag vet fan inte. jag vill resa. leva ut. leva livet for real.

träffade grabbarna idag också. grabbarna med stora E, M och D. det var helt okej :) inte WOOOOOW och inte bajs. det var nästan ett år sedan sist, och ja. det var lite konstigt måste jag medge.
nu ska jag nog försöka sova lite. jag var ute och dansade igår med Emma, elsa, frida, malin och alev. emmis fyller nämligen 22 idag :D GRATTIS BABYYYYYYYYYYY!! för att komma till saken så jag kan aldrig somna efter röjj. madrassen börjar bli förjävlig också.
goodnight!
see u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0