and so the sun goes down

hejdär
är det bra?
jag är trött och inte på mitt bästa humör, precis. inte ledsen, inte glad. inget dera. man vill ju vara nått av dom. helst av allt glad, såklart, men är man inte det så kan man väl iallafall få veta att man är ledsen. fast jag är nog lite ledsen tror jag. innerst inne. jag har haft så mycket i skolan nu att allt har fått vänta. jag, mina känslor, mina kompisar, mitt hem, min säng har fått vänta. livet stannar upp.
nästa vecka när precis allt är klart då kommer jag nog känna en sådan lättnad att jag bara gråter, jag vet det kommer bli så.
jag sitter fortfarande i skolan, såklart.
nu ska jag nog hem tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0