when you're here there's nothing I fear

and I kno-ooooooooooow that my heart will, my heart will go oooooooon and ooon...
kom hem igår efter att ha varit ute till sjöss i ett dygn så jag e lite titanicinspirerad som ni förstår. vi mötte bara några små gulliga isblock, men ändå. is - titanic, titanic - is. så är det.

men iallafall. STUDENTKRYSSNING var det :D ! :D :D ! vi tog bussen 15:30 i lördags och steg ombord nångång vid 18:15.. tror ja? sen inhandlade vi (jag och lovisa) dricka. nån smirnoff lime tror jag det blev för mig och därefter är det svart.. haha! nejdå. vi drack, dansade, träffade tjejerna från a-klassen och dansade lite mer och lite mer och lite mer tills klockan blev 5 typ :p sen blev det några timmars sömn och jag var lite bakis så jag ville bara dega i mjukisar med chips och cola men lovisa skulle dansa mera :o det var grymt kul iallafall! jag känner att studentkryssningen var bara en förfest, nu börjar det på riktigt snart ;)
religion nu.
pusso


såna dära söta var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0