alltihopa

jag är ganska trött på att skriva olika slags hej, för det känns som att jag redan använt mig utav alla. hej, hejsan, hellu, heyyyyyyyy, heeeeey, hääj, heeeeeeeeej osv. allt känns så utjatat så jag skriver ingenting istället.
i've been thinking.
jag kanske ska sluta skriva ":p" hela tiden. jag har alltid sett dom lipgubbarna som ett sätt att på något sätt lätta upp stämningen, även fast det kanske inte alltid behövs. på internet kan allt man säger tas så jävla fel, så gör man en ":p" så är allt okej. ganska skönt att kunna lägga till ett ":p" också, så att mottagaren inte kan ta mitt buskap fel, för då slipper jag ju hamna i någon slags knipa, vilket är skönt.
jag ska nog dra ner på dom lite iallafall. kanske tas man då lite mer på allvar. haha
vad tycker ni om lipgubbarna? flipp eller flopp?

idag är det sunday. "cuz you're better than chocolate on a sunday, you're better than ice cream it's truu-u-hu, it's great to be close to you". hahaha. nostalgi.
snart är det slut på lovet. jag vill inte det! jag vill ha mera lov! dels för att skola imorgon innebär jobb inför IKEA-modevisningen på onsdag (i'm not finished) ... hehe. och dels för att jag igår i hemlingby troligen bröt min svanskota all over again. känns inte helt okej. första åket med pulkan högst upp på backen, åker nedför, bam, bam, bam, BAM! flyger av och ja, lyckas ta mig upp i ren panik, det var ju fullt av folk i backen denna soliga dag. jag ville ju inte bjuda med alltför mycket underhållning.
pulkan blev tillpucklad och jag blev skadad. haha! jag satt (så gott jag kunde) istället i solen resten av tiden vi var där. det gick inte direkt av för hackor, det heller.
där har vi två, ganska bra anledningar, till att jag inte vill gå till skolan i morgon. jag går nog iallafall. tror jag.

snart är det säsongspremiär av GOSSIP GIRL!! 19.00!
yeahey
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0