SJUNG OM STUDENTENS LYCKLIGA DAG

Good day everyone
ni vet det sista ångestladdade och deprimerande inlägget jag skrev?
jag känner inte så längre :D och det känns SKÖNT!
jag tog studenten i fredags och den dagen var underbar. jag tänkte väl inte dra hela storyn för er men kortfattat så hade vi champagnefrukost i bourlognerskogen, en ganska kaosartad sådan eftersom att rektorn pratat med oss tidigare om att vi skulle fotograferas i bourlognern så då gick jag och några tjejer från A-klassen dit, men ingen ifrån min klass var där (B) så jag ringde dem och dom kom springandes, när vi sedan fick reda på att vi skulle vara vid teatern. så tog vårat pick och pack och fick, luckerly skjuts utav elsas mamma och paps.
efter champagnefrukosten så (just ja, jag glömde påpeka att jag glömde champagnen hemma hos emma. haha! :D) fotograferades vi och så åkte vi tillbaka till skolan där vi träffade lärare, åt sista lunchen tillsammans, gick till aulan där varenda jävel som gjort bra ifrån sig fick stependium och det tog TID! därefter fick vi betyg, halsade champagneflaskan jag glömde med emma och malin, och sprang ut på trappan och gal för fulla halsar :D :D WOHOOOOOO!

vi står här nu, å tar klivet,
första steget ut i livet
vi kan sy å', vi kan sticka
vi kan göra en tu-nikaaaaaaaaaaa
vi é så YEYE WOW WOW

ref. ggr 2
*SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK*

grymt va? det är jag som är låtskrivarn :D hoho. och emma :D
efter trappan blev det parad genom stan, åkte därefter hem och åt pajer, smörgåstårta, sallader, tårtor, drack öl, cider, vin, bål tillsammans med nästintill hela tjocka släkten! helt grymt! mös i några timmar och åkte därefter flak och skrek som stuckna grisar till lite drygt 01. vilken dag och vilken natt! :D TACK ALLA SOM VAR MED!

nu sitter jag här skitsjuk och har hostat mig igenom natten, tror jag kammade hem sammanlagt 2 timmars sömn inatt. halsen värker och huvudet likaså. kroppen är som spagetti och ja, life is great helt enkelt. jag ångrar ingenting iallafall. I had the time of my life!
vilken kort historia jag drog va...



Emelie och Emelie, eller hur lisaaaaaaaa?



Lisa, jag, Emma, Malin och Frida



Emma, jag, Frida, Malin och Elsa



som om vi aldrig gjort något annat...

<3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0