vårdagar

NUUUUUUUU ÄR DET VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR! :D
yesyesyes!
i lördags var jag på förfest hos emma ifrån kl 16 tills vi gick ut vid midnatt till solo. sofia joinade oss runt 20 tiden och vi dansade, spelade festspel och sjöng. och söp. :D haha! det var grymt kul. grymt kul! kan inte lova bilder, (som vanligt) men troligtvis kommer det komma.
igår var jag en aning bakis och käkade bakismat med amanda som ett sista farväl. (den lilla pruppen har praktik i sandviken i 7 VECKOR! :o) sen gick jag hem och solade lite med paps.
idag är det också sol och jag ska hem nu och ut och promenera! yeah!
mindre än 2 månader kvar till studenten nu........
hihi. det är busit.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0