O-MY-GOD

Heidi Montag before and after surgery picture


jag kollar på the hills om det sänds under tiden jag kollar på tv. jag följer det inte direkt, men det är lite kul ibland. sist jag kollade så såg Heidi Montage (eller Pratt........) ut som hon gör på bilden i mitten. jag fick en smärre chock när jag såg ett videoklipp från den sista kommande sesången. idag ser hon ut som på bilden till höger.
jag tycker det är så tråkigt. varför måste fina tjejer göra om sig sådär? nu vet ju inte jag hur hon mår eller hur hon känner, men det är fortfarande synd.
vi är ju så fina som vi är!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Man bli besatt av The Hills till sist, jag gillade henne som hon såg ut i mitten, men nu ser hon ut som en kvinnlig Michael jackson!

2010-07-21 @ 18:20:22
URL: http://missrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0