lillsköldisen :'(

hej.
FAN! robin (min bror) har tre stycken sköldpaddor, donatello, michelangelo och rafael, två utav dem är samma sort, den tredje är en sort för sig. och nu har den tredje, egna sorten länge bitit på huvudet på den lille så nu är hand alledeles uppsvälld!!!! hur i jävlarns kan man vara så elak? jag blir nästan tårögd... när vi nu häller i mat åt dom så äter han inte. han blinkar inte. han kan typ knappt röra huvudet! hur kunde bror mig låta detta fortsätta? jag och mamma var tvugna att ingripa, så nu har vi förflyttat den dumma dummisen till badkaret (nödlösning). hoppas att han återställer sig snart. det är minsann krig i sköldpaddsvärlden också. USCH!!!
let's pray for the little one.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0