kalle kristiansson och Peace and Love

hello
:D
jag sitter i skolan och har praktik (vi har praktik tors-fred och eftersom jag ännu inte hittat något ställe att vara på så e jag på skolan)
jag ställde klockan på 6 imorse, tänkte att jag skulle duscha och packa lite grejer som jag måste ha med mig till emma ikväll. jag, amanda, lovisa och emma ska nämligen på kalle tonight :) MEN! jag vaknade 8 och börjar halv 9, så jag kastade mig in i duschen och hann det iallafall. kom dock lite sent..
tova och jag har pratat lite om att åka på Peace and Love i sommar. det vore skitkul att åka ett gäng, vilka vill hänka? :D
puss.

Kommentarer
Postat av: Malin J

jag vill hänga med om jag kan och har pengar till det :D

2010-04-04 @ 23:15:35
URL: http://mittegnarosamoln.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0