50 dagars fest på Goya

heye!
söndag... idag är det söndag. igen. känns som att den där sablarns söndan kommer alltför ofta! don't you agree?
i torsdags var jag, emma och lollo på Goya där vi firade 50 dagar kvar till studenten :D det var jättekul! eftersom att vi skulle ha nationella prov i svenska 8:30 morgonen där på, så drog vi hemåt vid 01:00. drack bara lite lite vin på förfesten hos emma eftersom att jag alltid blir bakis. kändes inte direkt som att nationella är det bästa prov att faila på. haha!
här kommer några utav emmas bilder:

domaren emma, fotbollsfanet lollo och fotbollsspelaren Emelie (som David Beckham) ;) haha


i brist på vackra bilder.... haha :D


mina finisar!!

lollo och jag inne på Goya (det ser inte ut att vara mycket folk - men det var det :o)


träffade på emma och elin från A-klassen :)


skååååååååååååååååååååååååååååål :D
tack för en kul kväll tjejer :) ni är guld!

pusshejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0