hubb

sabba!
green day var SKITBRA i söndags! en utav dom bästa konserterna jag har sett, kan jag säga. fullsatt, alla stod, alla sjöng, alla skrek, alla var så jävla PÅ. underbart.
nu sitter jag i school och har PIA. (vet inte riktigt vad det står för...) vi håller iallafall på och arrangerar en julshow tillsammans med frisörer och florister. den kommer bli bäst :D lite MJ, lite titanic, lite lady gaga, lite emil i lönneberga, little bit of viktiga moments & människor från hela vår historia, typ.
nu har jag bokat tid på tisdag för klippning och färgning också :D :D :D färgen blir typ orange och håret blir kortare. spännande!
nu måste jag gå. pussi.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Släng ut en bild sen på hur det blev :)

2009-10-16 @ 12:13:00
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0