today and days to come

hejhejsan
först och främst vill jag bara säga FY SKÄMS SVERIGE! vad hände med morgan? ursäkta? vilket ass var det som inte röstade? vem som helst med ögon måste ju se att han rör sig smidigast och snyggast och lättast och bäst på dansgolvet. sån naturlig utrstålning utav godhet. well, we all know that sweden is a little (read very) bit nuts. don't we?

today this:



plutten i mitten blev 18 år idag (!!!!) HAPPY BIRTHDAY TOOOOO YOUUUUU! (sjunger) 
jag ringde ungefär för sisådär en halvtimma sedan och hörde världens stoj, musik och folk och ah, jag tror minst sagt de var på krogen. jag hörde inte ett piss och la på lur'n och ringer upp imårn bitti istället. pigg då, mon tro?


tomorrow this:



båt&fest för HELA slanten vill jag lova! dock känns det som om jag är den enda som är tagg... vilket gör mig ganska otagg just nu, men imårn blir det andra bullar! ..hoppas jag iallafall :)
om min säng kunde jama så gör han det nu. han vill att jag ska gå och sova och ja, jag måste väl säga att jag faller för frestelsen.
godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0