spread feelings

hejsvejhejsvej!
jag vet inte hur jag mår just nu. jag mår mycket bättre i skolan just nu, med classmatesen och så. nu är det mer alla uppgifter och jobb vi har att göra som får mig att tappa allt. när det går bra så går det riktigt bra och allt bara flyter på, när det går dåligt så går det dåligt och jag förvandlas till en energilös klump.
jag har 2 stora jobb till på fredag som jag måste fixa, och det går inte snabbare för att jag sitter här.

jag har faktiskt 2 godingar att berätta också. nu är det bestämt att jag ska på michael jackson! :D bokat och klart. en 33000kr fattigare och lite gladare emelie har vi här. den andra godingen är att jag ska åka båt på lördag med sassen och carro. "lill"sass fyller 18 på fredag! :o jag hoppas att hennes dag blir kalasbra, även fast den inte spenderas med mig ;) haha. jag ser iallafall fram emot lördag VERY much! <3!




såhär schnygg var jag ut i söndags när jag var i vällingby med en massa gosisar :)

lot o' love to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0