promenad, smoothie och barnmat!

hejhallå!
kom precis hem ifrån en långprommis med mor min. första gången på väldigt, väldigt länge som det faktiskt var riktigt skönt. vår i luften. snön smälter. fåglarna kvittrar. i like!
nu sitter jag här med en nygjord smoothie i min hand. en näve jordgubbar, en apelsin, en mandarin + vanilj yoghurt = PERFEKT! då blir den sådär härligt rosa, precis som jag gillar't.
under promenaden bestämde mor och jag oss för att köra endast på barnmat, lax och kyckling tills vi ska åka båt (näst nästa helg). hon vill dögärna att den dära lite för små tröjan ska sitta som en smäck på båten, och jag bangar inte! jag skulle också vilja kunna komma i dom dära jeansen... haha. vi tänkte göra ett försök iallafall!

min helg har inte varit så jävla bra. i fredags blev det let's med familjen, och igår tillbringade jag min lördag med lollo and the family och patric framför melodifestivalen, andra chansen. fan va tråkigt det var! jag måste dock hylla "snälla snälla"! jag tycker den är störkskön! hon verkar vara världens goaste dessutom.
nu ska jag lyssna på mj och virka... yeeeeho!
puss.




visst, det kallas ju barnmat för en anledning... men 2 veckor ska väl aldrig skada.
någon som provat?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad mellon tråkig eller att umgås med oss!? :O

2009-03-09 @ 12:49:12
URL: http://www.bilddgaboken.se
Postat av: Lollo

Var det tråkigt med mellon eller att umgås med oss? :O

2009-03-09 @ 12:51:03
URL: http://www.bilddgaboken.se
Postat av: em.

haha! mello var tråkigt :p

2009-03-09 @ 15:35:19
URL: http://fantomenpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0