mitt stora feta grekiska bröllop

hejsvejhallå!
jag kom hem typ vid... halv 1? (kikade inte på klockan) efter att ha spenderat hela dagen i sthlm. s-tälje, sätra och earth hour på skansen. jag vet inte riktigt vad jag ska säga om dagen... den var inte sådär jättebra iallafall. men earth hour var mysit :) endast ljus lyste upp scenen. emd var bra! erik vad sööööt igår. har tyvärr inga bilder :(
när jag kom hem var jag så jädra slutkörd! ändå satt jag uppe med pappsen och kikade på nån knarkfilm tills klockan blev halv 4. haha! jag bad pappa väcka mig vid 12, men nej nej! jag vaknade vid 14. hejja!

vid 15 började filmen "mitt stora feta grekiska bröllop"! den var apbra! gud vad man vill vara kär när man ser den. karln som spelar Ian Miller (även känd från sex and the city m.m) är värsta charmig!!!!!!! :D
jag saknar grekland! funtar på att åka dit. när vet jag inte... har inte mycket tid över i sommar, (inte mycket pengar heller....) men syster har lovat mig en resa i september/oktober, hoppas vi åker dit!
helt onödigt och ointressant inlägg.

ciao sockerkakor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0