kärlek då det är som bäst



jag letade, letade och letade lite till efter en bild på denna (se ovan) underbara människa, och fa-an vad det tog tid! tillslut fick jag sno en liten pic från hennes blogg.

jag har ingen som helst aning vart jag ska börja någonstans. jag har säkerligen skrivit om sassen förut. jag är dock tvungen att påpeka ännu en gång vilken fantastiskt människa hon är! beröm kan man aldrig få för mycket utav. välförtjänt beröm dessutom.
extraordinär, det är vad hon är.
godhjärtad, det är vad hon är.
pålitlig, det är vad hon är.
ärlig, det är vad hon är.
en sann vän, det är vad hon är.
kort sagt en människa man inte kan låta bli att älska.
hon är guld.

Kommentarer
Postat av: Carrå

Jamen där håller hela världen med till 1000!

2009-03-01 @ 16:11:02
URL: http://kattenwiskas.blogg.se/
Postat av: Sassa

:'D aaaaw. MEN tacktacktack! du betyder very much ska du veta <3 DU är guld!

2009-03-01 @ 18:37:48
URL: http://saasssaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0