hurtful och innebandy.

you don't know what you got till you're missing it a lot
i had to go throw it away 
i was wrong from the start from the bottom of my heart 
i apologize
what I did to you was hurtful
what I'm going through is hurtful


jag har fallit stenhårt för erik hassles hurtful! åh! jag bara älskar den! jag är väldigt duktig på att minnas låttexter, men det är sällan som jag tänker på innebörden. den här låten fastnade direkt, och likaså texten. mmh! underbar.




från grönt till rött. idag var det första skoldagen efter lovet! den gick faktiskt ganska smidigt :) och jag var med på gympan!! (vågen). mestadels var jag med för att det var innebandy, men också för att jag vill ha betyg. jag spelade innebandy förut. hade jag trivits så hade jag ALDRIG slutat! jag älskar verligen innebandy! lovelovelove.

once i had it right it was all to late
too little too late.
massa puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0