gran canaria och rejäl sovmorgon.

hejhejhej!
för nån vecka sedan skickade jag in ansökan om feriepraktik i spanien (gratis för alla 2or inom gävlekommun). hon sa att hon brukar ta ut 90 av 120 ansökningar. igår ringde hon mig och sa att jag skulle få åka! förstå vad ballt! jag alldeles ensam (eller ah, med 4 okända personer) helt vilse på gran canaria. från 28 juli till 17 augusti. så jag missar min birtday :o :o men mamma lovade ett fett kalas när jag kommer hem. looking forward! jag ska förresten jobba i typ ett växthus :p hah. jag fick välja att åka mellan i 7-28 juli eller 27 juli - 17 augusti men eftersom mj har sina konserter från 8 juli så vill eller varken kan jag åka den första perioden.
anyways! här sitter jag med festaste sovmorgonen. (13.45) ska dock ta bussen till skolan nu, för jag har en del att göra. take care loves!
pussisar



någon som varit på gran canaria? isåfall, hur var det?


Kommentarer
Postat av: Sassa

ohhhhh! jag är så jävla happy för din skull :)

men ganska avis ´faktiskt.hehe. jag tar en sista minuten och kommer och partar med dig en vecka!

2009-03-11 @ 17:19:16
URL: http://saasssaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0