yesterday all my troubles seemed so far away

HEJ!
idag blir det inget gnäll-inlägg. jag mår bra idag :) mucho bra!
igår var jag, anna, lollo, jossan och frida i malung och såg boysen giga. FYFAN VILKEN OSLAGBART BRA SPELNING! :D
vi trodde dom skulle börja vid 21 för så stod det på biljetten. vi kom dit vid 20 och det var helt dött! inte en kotte syntes till. hur skulle det här sluta? skulle vi bli 8 pers under giget?
klockan blev 21 och småfjortisar, grabbgäng och fullisar började anlända. vi fick reda på att spelningen inte skulle hållas förns vid 23! GAH! vi skulle vara hemma vid 3? that's life on tour, my friends!
dom började strax efter 23 och då hade lokalen faktiskt fyllts med skapligt mycket folk som var förvånandsvärt på! grabbgängen också. visst var dom en aning påverkade, men huvudsaken att dom var med. ;D
jag har haft en tuff vecka och under giget kunde jag bara leva! otroligt många spänningar över allt och ingenting och jag kunde bara släppa allt.
insåg då också att jag faktiskt saknat det! gigen allså, och lättnaden. och lyckan.

imårn eller senare idag kommer bilder. aj promajs!
pussinuss

Kommentarer
Postat av: Jossan

dom var mycket bra! livet på turné är hårt men roligt haha

2009-04-18 @ 17:42:01
URL: http://blondmensmart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0