ut med det gamla och in med nytt

HALLåÅåÅåååååååÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå!
hur e läget?
jag mår okej. inte riktigt sådära skönt levande, men inte heller död.
imårn är det FREDAG och sedan påsklov ända fram till onsdag näst nästa vecka. är det soft eller är det soft?
jag har inte planerat mitt lov särskillt detaljerat ännu, jag vet dock att sova, umgås, festa, bio och en hel del annan mumsmums kommer att ingå.

idag har jag varit på staden med käre mor och inhandlat en chockrosa huvtröja och en turkos te från cubus. därefter smet vi in på indiska där jag köpte tre basic linnen. mycket välbehövt! vi avrundade med ett besök på glitter där jag köpte två par örhängen. 
då jag gjort en garderobrensning så blev det nästan bara svarta plagg över. hjälp! :o jag bär ofta svart vilket är stilrent, men inte hela tiden och med råge. booooring! därför köpte jag idag några plagg med färg. färg är bra!
tnx mam :) <3.
nu e det sleepisleepitime för mig.

förresten, vad gör ni på lovet?
goodnight sweetheart, well it's time to go bumbumbumbum
bumbumbumbumbumilibum

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Tack så jättemycket! :D

2009-04-05 @ 14:22:06
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0