sick and tired

häjväj.
idag blir det inget seriöst trams som jag kört med de 2 senaste inläggen.
idag blir det lite mera gnäll hade jag tänkt :D idag har jag ont i i halsen och väldigt ont i huvudet. skoldagen var skittråkig och jättelång. när jag kom hem vrålhungrig fanns ingen mat, så jag fick laga mat. jag kände bara JET_IJE¤TGMERGEUHH!!!!!! typ. sen när jag trodde att det inte kunde bli värre så blev jag bombaderad utav samtal ifrån de jag minst utav allt vill prata med. HEMSKA människor, verkligen! det kan alltid bli värre, tro mig mina vänner.

slutgnällt för idag.
jag lovar att visa en mer positiv inställning om jag skriver imårn, eller ja, jag lovar att försöka allafall :) lova ska man aldrig göra innan man riktigt vet. haha. i'm clever!

baby goodbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0