oh happy day? no happy day?

jag blev väckt 11 utav att mamma drog upp mig för en långpromenad tillsammans med henne och agneta (en promenad vän). det gick superb! jag kände att jag kunde joggat mig igenom promenaden :o hah! jag hade mycket bättre tempo än dem och var trots det knappt ens svettig då jag kom hem. är inte det jävligt knasigt att en dag gå i snigelfart till att nästa dag gå likt en hurtbulla? i find that very konstigt.
efter promenaden satte jag mig i solen och det var så JÄVLA skönt! fyfan! äntligen är våren här :) dock kom molnen efter någon timmes sol och förstörde allting, men jag fick i mig en hel dos D-vitamin iallafall.


jag tänkte skriva att min dag har varit skit, för just nu känns det så. men det kanske den inte har varit? jag är mensig.

på tal om någonting heeeeeeelt annat så ska jag på 50års fest på fredag! :D :D karin, en jättesöt liten dam som för övrigt är en nära vän till mamma fyller inte helt oväntat 50 på onsdag, så på fredag blir det jädrans med kalas! mamma sa att hon också skulle festa till det med dricka, (vilket är ytters sällan) så då är det ett perfekt tillfälle för mig att också göra det. inte med henne dock, utan med syster och helena :) PAAAAAAAAAAAARTYYYYYYYYYYY!

det känns som att varje blogginlägg är lika lång som en novell, so i don't blame you for not orking reading.


på tal om fest...

alicia och jag på senaste galaxy kryssnigen! lovely!

puss&krämi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tummen upp för morgonprommis, sol och fest :D

2009-04-13 @ 13:23:38
URL: http://blondmensmart.blogspot.com
Postat av: Alicia

du är fin!<3

2009-04-14 @ 01:37:19
URL: http://alvedonspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0