myyyyys

tjenatjena
min dag har varit bra :)
jag vaknade på rätt sida idag. en mycket kreativ sida, för det första jag gjorde när jag klev upp ur sägen var att göra en "jag är bra-bok" till min älskade lilla mor. hon tänker alltför mycket på alla andra i sin omgivning att hon tappar bort sig själv på vägen. därför vill jag att hon, innan läggdags skriver ner tre saker som hon gjort bra under dagen.
i mia törnbloms bok "självkänsla nu" ska man göra så varje kväll för att förbättra självkänslan. om jag minns rätt... det var längesen jag läste den.
efter de två timmar som det tog mig att göra boken, häftet, whatever så tog jag bussen ner på stan där jag träffade syster. vi inhandlade ett jättesnyggt halsband till karins 50års kalas. jag inhandlade dessutom en schnygg rosa sjal från glitter och ett orange nagellack från cubus. stadsbesöket avslutades med en långfika tillsammans med hellan :) det var jättemysit!

pussinatti




DIG SAKNAR JAG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0