jag älskar ljudet av regn

hääääääyyy.
hur e läget?
idag är det måndag. inte vilken måndag som helst, utan annandag påsk. annandag påsk = ledighet! kanske känns hur skönt som helst, kanske inte. jag vet faktiskt inte. jag känner att om jag är ledig så kan jag inte vara helt ledig, jag bär alltid med mig en jättetung ryggsäck utav ...? ångest kanske. läxor, ni vet. läxor läxor läxor. varför gör jag inte bara mina läxor och är HELT ledig därefter? varför ska jag göra det så jävla svårt? varför ta omvägen? jag vet faktiskt inte.

idag är en tveksam måndag. idag är en måndag utav regn.
jag älskar ljudet utav regn, dock inte mörkret som regnet för med sig.

uppdaterar lite senare, för nu ska jag motigt försöka fortsätta med min matte. min helt fantastiskt underbara matematik!
kjamis for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0