don't seek what you don't need

hej och fuck you.
detta "fuck you" sänder jag inte till alla där ute, för det FINNS underbara själar. jag sänder det till er som tycker att jag har nått att fuck you:a er för. yes indeed. fuck you!
nej, jag är inte full och har inte heller blivit störd bara sådär. jag är ARG! kanske är jag arg på mig själv som blivit vän med så otroligt usla personer som er. kanske är jag arg på er för att ni ibland är underbara, och andra stunder lika dumma i huvudet som min mormor är dålig på engelska.
jag vet inte vad jag ska säga. jag kanske inte ska säga nånting alls. jag kanske inte ens ska publicera detta inlägg, för jag vet ju att ni inte kommer fatta. ni ÄR ju faktiskt lika korkade som min mormor är dålig på engelska. so why try?
jag kanske ska byta vänkretsar helt och håller. kanske. jag vet inte.
inte har jag fått nån b&j's heller.

heaven does seem far away

jag kan ju faktiskt inte bara prata skit. alina är min hero of the day! levande bevis på att människan kan ådstakomma fantastiska ting. tack min vän! you made me believe in destiny.
och ni är fler.

hejdå


Kommentarer
Postat av: Jossan

hey you

vi finns där, glöm inte det... pussen!

2009-04-30 @ 19:28:03
URL: http://blondmensmart.blogspot.com
Postat av: Alicia

jag finns här

2009-05-01 @ 09:43:28
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: em.

thank you girls :) :)

2009-05-03 @ 13:39:16
URL: http://fantomenpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0