rätta mig?

vem har INTE blogg?
de enda jag känner som inte har blogg är typ micks och minipook?
och de som tjänar pengar på sin blogg är för det mesta shopping freaks, rikemansbarn, modeller eller bara dom som ser bra ut. am i wrong? jag menar, visst! det finns säkert dessa som tjänar pengar på att blogga och då inte bara om mode och sånt men det e ju bara dom som syns. jag menar, i tidningar m.m.
varför bara dom? jag tycker att det är helt sjukt.
inget ont mot dom som tjänar pengar på det men hela situationen. dagens samhälle... it makes me sick!
"hej mitt namn e blablabla. jag bor på östermalm med min pojkvän och min sockersöta chiwaua. på min fritid så typ.... shoppar jag bara! eller typ är med kompisar. jag festar en hel del åxå! om ni läser min blogg kommer ni få se en hel del partybilder. jag lägger också ut bilder på mina nyinköpta kläder och mera. hi hi. puuuuuuuuuuuuuuss".
okey, alla bloggar låter inte direkt så men en del! jag menar, bortom allt det där då? vad hände med dom som inte har råd att shoppa varje dag? dom som kanske inte har kompisar eller faktiskt inte festar varje helg. syns dom? nej... tyvärr!
och jag menar, allt ska låta så toppenbra på utsidan... livet funkar inte så.

efter två repris avsnitt utav sex and the city och "next" så ska jag sova tror jag.
hoppas ingen tar illa upp av det jag skrev.
pussochnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aa jag håller med, men ändå, det är kanske inte så kul att läsa någons blogg som inte har kompisar o så, för vad ska man då läsa om ?

Men jag förstår hur du tänker och det är helt rätt :)

2008-07-25 @ 14:34:12
Postat av: emelie.

jag skulle inte tycka att det var ointressant att läsa om någon som inte hade kompisar. det skulle vara nyttigt att se den personens tankar och så. för allt kretsar inte runt shopping och fest. det kanske vill låta så, men det är bara en yta egentligen.. jag vet inte. allt ska bara vara så jävla coolt och inne idag. mycket kretsar runt hur man ser ut inför andra, och det stör mig! men jag förstår hur du tänker åxå :p

2008-07-27 @ 03:45:27
URL: http://fantomenpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0