tjalala

hey&hopp.

igår var det härnösands stadsfest som gällde. ja, vad ska man säga? underbart fin stad! resten gick åt helvete...
för det första: DOM HADE INTE EN VAKTJÄVEL SÅ LÅNGT ÖGAT NÅDDE(!!!) så vi (jag, emma, anna och bea) fick skrika till nån snubbe på scenen som i sin tur skrek på vakten. och det här var typ under brolles framträdande (innan pojkarnas) som det blev kaotiskt. jag har helt seriöst aldrig varit med om mer störda vakter! efter brolle så tog det typ 1 timma innan dom kunde köra igång för det hade kommit massa sepefjortisar och ställt sig längst fram i mitten, där vi stod.
men istället för att skjutsa bort dom, gissa vad dom gjorde? jo, ställde sig framför MIG! framför MIG! jag hade inte gjort ett piss liksom. så jag såg inte så jävla bra under konserten... va fett arg.
det kommer mer! vi hade tidigare på kvällen ringt ett vandrarhem och bokat rum så vi hade nånstans att sova, men när vi kom dit så var det inte rätt kod vi hade fått. först försökte vi sova utanför väntrummet  för det öppnade vid 5, men det gick fan inte... sen gick vi in där och satte oss tills bussen till sundsvall gick vid 9. det kunde typ inte bli så mycket värre kände jag.
nej, nu ska jag återgå till sängen. dödstrött!
dagens hiss fick bli att killarna körde tokyo!!!!!!! (älska)
dissen e helt klart vakterna. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! :)
puss små sötosar.

Kommentarer
Postat av: emma

dö åt vakterna, hua!

<3

2008-07-21 @ 00:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0