swallow your pride!

hell-uh-huh-huuu.
dagen började med att min syster ringde och väckte mig vid tolv. hon frågade ifall jag ville följa till badstranden och det e klart! hon skulle bara äta fruckost och sen ringa. 1 timma gick.... 2 timmar gick.... 3 timmar gick.... och SEN ringde hon och sa att hon skulle komma om 10 min, hon kom efter 20. DET e min syster i ett nötskal gott folk. det hjälper inte att bli sur för hon e sån bara. helt omöjligt för henne att komma i tid :p
vi kom till sandbankarna vid halv 4 och shit! det var proppfullt! har aldrig sett så mycket folk där förut. vi solade och badade till 19 och sen bar det av hemmåt till lilla villan. där väntade grillat :-) mums! mormor var åxå där. mycket trevligt!
har faktiskt blivit liite brunare idag (y) jag undrar.. är det nån som vet hur man på bästa möjliga sätt behåller brännan? förutom att sola såklart men om ni kan nå knep?

jag blir så arg på dig! (hopefully you know who you are) eller nej, det vet du nog inte... du är så upptagen att haka upp dig på hur andra människor är och vad dom gör emot dig. men du tänker aldrig på hur DU är mot dom eller hur dom uppfattar dig. sluta tro att felet alltid ligger hos andra för felet ligger sällan hos en person! jag hörde "fairytale gone bad" på radion idag och när dom sjöng "swallow your pride" tänkte jag på dig.. du tror att du är så jävla bra. och du kan vara det! fråga vad dina kompisar tycker om dig och lyssna på det dom har att säga! fråga vad du kan göra för att bättra dig och bli inte arg! när jag är dum vill jag veta vad jag gjort, för vem vill vara en dålig vän? ta ingen för givet och tänk på vad du säger! man kan inte säga allt man tänker på!

allt från mig för tillfället.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0