summerkross

HAHAHAHAH!
sommarkrysset om man översätter till svenska då.
jag är inte rolig. bara trött. och solbränd.
idag vare sommarkrysset med underbara flickor! eller ah, åkte ner med anna och jossan och sen mötte jag lille penny på centralen och efter det bar det av mot lilla gröna lund :) idag blev min andra gång på sommarkrysset och faktiskt hade jag lika "otur" med vädret den gången. jag tror jag drack... 375 flaskor vatten. vissta tror säkert att jag överdrev lite men TRO MIG! jag ljuger inte på min blogg gott folk! HAHA! nej.. nu ska jag sova! måste bara säga att jag träffade sassa, carro, minipook, micks, lovisa, naty, lovisa, flaj, erri och cicci åxå. jag tycker synd om er som inte känner dom ärligt talat. dom + penny e VÄRLDENS SKÖNASTE TJEJER! i swear! emd pojksen va söti och neverstore(?) iallafall dom va assöta!!! jens(?) i rexnex åxå. haha! ;)
pussochlöv allihop.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

DU är bra emelie!

<3 syns snart!

2008-07-27 @ 11:01:03
URL: http://lovisahjartadanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0