sommar, sommar och sol...

....havet och vinden, doft av kaprifol.
okej.. HAHA! nördig jag kände mig där.
igår låg jag, mammi, pappi och syster på stranden hela dan och försökte bli lite bruna till cypern så vi inte bränner oss helt när vi kommer ner dit, men det enda som tycks få färg e mina armar! vafan! :p röda dessutom. sist när det var sol ute så var jag BRUN! nu är jag blekfis! :s konstigt  att det kan försvinna så plötsligt och dessutom vägra att komma tillbaka. i just don't get it.
idag ska jag göra mig ett nytt försök för jag SKA bli brun! :-)
ikväll blir det nordman med syster och helena. ska bli kul. hoppas bara på att det kommer mer folk och mer drag idag, tillskillnad ifrån förra sommarkvällen. heeeelt dött. be there or be square, som en viss plutt brukar säga. haha! ..kände mig lite nördig där åxå. xD
solen, here i some.
later sunshines. love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0