sliten bloggerska

hejsanhej!
jag har inte skrivit på jättelänge :o saknat datorn fett mycket! hur fan kan man sakna en dator? haha! jag har saknat bloggen och kontakten med mina små bebisar. eftersom jag inte har mycket till mobil så blir datorn lättaste sättet att kommunicera :) sorgligt nog bor nästan alla massa mil härifrån. F L Y T T A  H I T !
fiiifan vad jag vill att någon ska fixa min header. skulle va kul att kunna fixa själv men har varken photoshop eller typ en bra dator. yeeaaah!!! windows 98 in my heart! NAT! :p skulle kunna slänga ut den men det vore dumt för jag har knappast råd med någon ny... det får typ bli om 100 år när jag har jobb?!
jag är trött idag. det blev lite vilt igår. var på stan med syster och helena och kikade på min sk. favorit OLA BANDOLA! mitt bland allt folk fann jag emma, elin, alicia och malin! emma, du måste komma oftare! iallafall så var ola helt okey : ) det va bra drag! efter det lilla framträdandet på 3 låtar så stannade vi en stund och kikade på johan wellton (jonglerare) :p han va GRYM! vi var typ hans största fanskara. haha! helskön kille :) när det var slut gick vi hem till syrran igen och fixade lite  och sen ut igen. haha! idag är jag olagligt trött!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0