promenader och charlie wilsons war.

yoyoyo sockerbitar.
idag har jag mestadels suttit i solen och schtekt. SAKNA SOLEN! den har varit dålig på att visa sig senaste tiden. what's up with that? :p nu ber vi för att solen skiner imorgon för isåfall blir det bad. pys! har även kikat på våra bästa år. ha-ha! serien är väl kanske inte den bästa. skådespelarna har bytts ut och allt har bara blivit en enda soppa, men jag kan inte sluta kika ändå. i'm stuck!
en liten promenad i boulongernskogen fick det bli med mor på eftermiddagen. trevligt faktiskt. jag tycker aldrig att promenader är trevliga annars men har man gott sällskap och mysig miljö går det fan ann. kanske ska man ta sig en imorgon också? väldigt behövande.
för att avsluta dagen på ett ännu mysigare sätt så hyrde vi en film. jag tror, om jag minns rätt så hette den "charlie wilsons war". det var mitt förslag eftersom jag såg för nån vecka sen när oprah intervjuade huvudrollsinnehavarna tom hanks och julia roberts och den verkade väldigt spännande men jag blev nästan lite besviken. för det fösta så snackade alla i den filmen skitfort och jag uppfattade typ hälften utav handligen (dock e jag väldigt trög) och sedan tyckte jag att den var lite enformig. men det var bara min åsikt.
åh, vad jag e trött! läggdags för pussen.
pussochpush.

....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0