it's never to late.

tjulish! :)
i've been thinking alot today. har inte haft mycket annat för mig förutom att jag nyss kikade klart på rullen "super 8". den va lite knepig och jag förstår verkligen inte varför dom döpt den till super 8. äh! jag vet inte vad jag tjabblar om. hoh! den va helt okej men somsagt lite wierd.
i samband med att jag har tjafsat lite med en kompis så har jag kommit på att det ALDRIG är försent. så länge man bara vill och tror på att relationen ska funka så kan den det också. jag menar, förstås måste man först och främst trivas med personen men gör man det kan man få nästan allt annat att falla på plats.
den här gången vad det jag som var dum. hon sa att hon inte orkade mera tjafs och fick det att låta som att hon inte ville att vi skulle vara vänner, jag sa då att jag för det mesta har roligt med henne (vi har alla våra brister), och hon höll med om att hon hade det med mig också... ska man verkligen riskera en sann vän för att man inte "orkar mera"? vi ger upp för lätt idag. prata med varandra, försök sätta er in i den andres situation. JAG ska iallafall göra allt i min kraft för att få det att fungera. don't give up.
jag har haft tidigare relationer då kärlek inte övervinner allt. och sure, alla är inte menade att vara med varandra men tänk er för riktigt noga innan ni bryter upp med någon. det kan ha varit en vän för livet, och en sån vill man inte mista, right?
håll ihop och kämpa på. puss&natt.

Kommentarer
Postat av: Sassa

du är så himla bra min kära vän! hoppas du vet :)

2008-07-16 @ 21:19:56
URL: http://metrobloggen.se/sassajaa
Postat av: emelie.

:'D sassa... min fina vän. du e underbar! imissu.

2008-07-17 @ 02:13:49
URL: http://fantomenpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0