hissar som spökar, pannkakor och sommarkvällar.

haj på daj. HAHA! tröööööött so i'll make it short fast å andra sidan har jag massa å skriva om.
sis kom över somsagt och vi pratade lite, sen stack vi hem till henne och medans hon duschade så fick jag bli den som gjorde dagens sena middag: pannkakor. eftersom jag knappt fick ha i nått salt alls för helena så smakade dom ingenting! så skyll inte på mig (A) hade jag fått gjort dom på mitt vis hade dom blivit fenomenala, tro mig. (;
premiären utav sommarkvällar i gävle var idag och vi tänkte att vi skulle pallra oss dit men som alltid så tar min syster och helena väldigt lång tid på sig så vi kom dit 5 min efter att det hade börjat och vi hade planerat att vara där en timma innan, för då var det allsång. men jag hade inte förväntat mig annat än att vi skulle bli sena. :p kvällens artister var magnus bäcklund (?) och jessica andersson från fame. dom var helt okej, men snälla! gävle har ju sämsta draget ever. ingen vågar varken sjunga med eller klappa händerna. dösillar! så jag och syster fick stå för den delen. : -D babsan var också där. jag e faktiskt släkt med honom... på nått vis. eller så var det mamma som var det. HAHA! men det e skitsamma. ;)
JA! och sen måste jag ju ta upp hissen åxå. när jag och helena vad påväg upp till deras lägenhet igen så tryckte hon på "stop" knappen för att hon typ skulle skrämma mig men det lyckades hon inte med och självfallet ville ju inte jag vara sämre så efter det skulle jag också trycka på den, och då fick hissen typ damp så den stannade med ett jävla duns och sen började den åka neråt (vi skulle uppåt) och jag tänkte shit, nu går säkert nån vajer av och vi dunsar ner i marken men efter typ 15 min så åkte vi uppåt igen. tack och lov :) men skraj blev jag, helt klart.
nu ska jag inte snacka mer. hi hi. för nu ska jag sova. det blev inte så short som jag tänkt mig...
pusskinden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0