filmtajm utan candy.

TJAH! sitter och lyssnar på "a state of mind" och shieeet vad jag måste lyssna på "heart.beats" :o det var sjukt längesen. "a state of mind" e bra. men "heart.beats" e speciell.. och det kommer den alltid att vara. :)

ungefär vid 15 tiden åkte jag hem till syrran och lagade mat. jag gjorde det mesta och hon fick cred... fun! skitsamma :p under middagen satt jag väl mest tyst.. kände inte alls för att snacka. mormor trodde jag hade blivit sjuk typ. haha!

kvällsfilmen blev "besatt", minns att jag såg den på bio när den kom. jag diggar verkligen filmen! jag vet inte vad jag tror... om demoner och ifall dom finns. men kan man efter att ha sett filmen, inte tro på det? verklig händelse dessutom. verkligen sevärd!
dock blev det inget candy till filmen. haha! mamms och papps protesterade. jag har faktiskt inte ätit godis på hela helgen. HEJJA MIG! så jag var sugen på choklaaaad. men shi fick jag. höh. man ska egentligen inte äta godis på söndagar. för det e söndag, väl? xD HAHA! under sommarloven har man dålig koll.....

snart blir det en till film. havannah tror jag den hette.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0