Danny

sista bloggen för idag. hi hi.
jag tänkte skriva om Danny och nått mer... men det är som bortblåst nu...

Danny är en fantastisk människa!
jag har iallafall inte träffat en snällare "kändis" än Danny. jag menar, innan Danny spenderade jag mycket tid åt darin och de är verkligen som natt och dag! darin lägger inte ens hälften så mycket tid åt sina fans som Danny faktiskt gör. han vill att ALLA ska få autografer och tid att snacka med honom. och ni VET att han vill det. så när han inte har tid, ork eller lust så låt bli att säga något. han är inte mer än människa. och ingen är perfekt.
jag vet att jag har gjort många misstag i samband med detta MEN snälla, gör inte samma misstag. hylla honom för den underbara personen han verkligen är istället för att få honom att känna skuld för det ena och det andra. det mår ingen bra utav.
tänk före bara...
och det här med darin, han e säkert en snäll kille. jag känner inte honom.. vill bara få fram att ingen jag någonsin har träffat på är lik Danny.

pussnatt.

Kommentarer
Postat av: sarah

Bra skrivet :)

2008-10-29 @ 01:22:00
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: emelie.

haha! :) tack!

det var ju superlängesen det skrevs men... jag håller fast vid det fortfarande!

Danny är great!

och vad vore människan utan sina misstag?

kram

2008-10-31 @ 00:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0