bilbingo

tjau mjau.
today har jag varit med mor och far till polisstationen och fixat pass till cyyyypern :) prick en månad kvar idag. festa festa feeeestaaaaa!!
sen har vi åxå varit till intersport för mamma skulle typ byta sadel.. myyycket intressant! dock var det e assnygg kille som ah... gick runt å va snygg å typ kollade lite ;p han va het i vilket fall! typ lika mkt on fire som sassa e ;) HAHAHA!
nästa stop blev ica maxi (my biggest love) å där köpte jag ett par skor för 50 spänn! det e ju det jag säger!! maxi äger. haha! inte för att det brukar vara världens kvalité men lalala (a) ändå världsbäst.
nu sitter jag här och lyssnar på jennie. ska stax iväg på bilbingo med mammi, mormor, syster och helena. :D det är verkligen någonting ni måste göra!! så jävla kul! :D iallafall när jag var där förra året.
jag tänkte btw blogga igår men jag var inte på humör...
nu blire tönt-bingo för hela slanten gott folk.
kärlek.


jag.

kände att det var dax för bild. här pratar jag med pälsen... missu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0