bajsblogg.

hallilåjah.
:-)
idag mår jag lite sisådär. oerhört ont i magen... så idag har jag inte varit så glad men det kan man ju inte alltid va' :p
en sak till som gör mig arg är bloggen! är det bara för mig som den fakkar sig? :s den vill inte publiceras förrän jag skrivit ett till och då blir det liksom två på raken. jag vet inte! helknas är det iallafall. fuck it! men jag e tapper och skriver ändå, även fast den kanske publiceras år 2398. ;)
det blev inte så mycket städa hos syster. jag hjälpte henne spika upp 2 tavlor sen blev det inge mer :D HAHA! vi åkte och handlade på ica maxi också. är det bara jag som e inlove i den affären? ;p
till sist kikade vi på the ring, aldrig sett den faktiskt. jag vet inte vad jag tycker.. lite konstig kanske. och sen dog ju snyggingen också :o det va dåligt.  fast å andra sidan så spelar det ingen roll för mig vem som dör, jag blir lika ledsen vilket fall.
nu ska jag sova. klockan e över tolv så HAPPY BIRTHDAY SISTER! :-) <3.
sleep nice&tight. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0