-

heyyy!
blev ingen vidare rubrik idag för jag kom inte på nå kul. :p
igår var bra! först blev det våra bästa år vid 10 tiden, sen kom syster och hämtade mig åsså åkte vi till sandbankarna och stekte HELA dan'! det blev bad tillslut åxå. det var inget vidare varmt för det blåste så jävligt! vi var där i 5 timmar ialf. mycket trevligt!
därefter blev det en snabbdusch hemma sen iväg till syrran igen. vid 8 tiden var vi på stan för att se allsång :) när vi ställde oss vid scenen såg jag en liten annika (lollo's mamma) hon e så grymt go' den damen :p haha! iallafall så gick jag reda på att lollo, anna, jossan, alicia, nicol, bea och emma stod i signeringskön till caracola så jag gick dit och var med dom resten av kvällen/natten.
en liten anna fyllde år åxå :) grattis igen och igen och igen <3.
iallafall.. sen vid ...10(?) vad det bwo och dom va braiga :) dock var mitt sällskap SÅ tråkigt så dom föredrog att stå i en jävla caracola kö istället för att stå vid scenen? sepebarn. ;) but i love ya anyway.

idag har jag baaaaara solat hela dagen! eller lite våra bästa år åxå såklart! haha! :) är iallafall ÄNNU rödare idag! kräfta! rix e läskig idag :o först var det tokyo, sen jennie sen if only you och sen jennie IGEN! och allt inom typ 30 min ;s helwierd. men BRA!
nu ska jag ut i solen igen.
talk to ya later loves.
puss.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hoppas din dag varit bra :)

vi syns på lördag!

PUSSSS på dig! <3

2008-07-24 @ 18:58:35
URL: http://lovisahjartadanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0