oh chariot

heyyy!
GAVIN VAR SÅ JÄVLA KLOCKREN!'
jossa såg honom bakom ett skynke, och sedan gick vi och ställde oss en bit ifrån,
och då ser vi ett huvud sticka ut. såklart gavins!
jag vinkade lite fult och han löft på hatten, söten. sen stod han och glodde ett tag...
efter en sekunds fundering smög vi fram till honom och vakten han hade bredvid sig.
E: hey! can i get a hug?
G: hey! sure you can. hold me, baby (HAHAHA! seriöst, han sa så... det låter jävligt fult att läsa, men han sa det helt normalt, och det LÄT bra!)
G: it's a plesure to meet you.
E: eeeeeeeeeeeh......... you to.
E: i think you're awesome.
G: thank you! so are you.
(nått i den stilen)
sen skuttade jag iväg därifrån med ett JÄVLA STORT leende på läpparna, vill jag lova.
nu måste jag verkligen VERKLIGEN sova.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0