LARS ERIKSSON!

..........

jag saknar redan lars!
höll på och dö vid utröstningen för både robin e och lars var 2 utav mina favoriter.
johan skulle ha åkt ut (förlåt alla som tar illa upp) men grabben är INTE bra. (oooops!!) idag var den enda gången som jag har kunnat slappnat av när jag lyssnar på honom.

LARS LARS LARS LARS LARS!!! grymt jävla bra!!!
alla som inte håller med mig kan antingen hålla det inom sig, eller skriva det dom tycker på sin blogg.
idag har jag skrivit vad jag tycker iallafall!
jag kanske inte ska skriva dumheter om johan? nej, jag gör inte det! låtsas om att jag aldrig skrivit det som står på rad 2 uppifrån.
allså, jag är trött! trött trött trötttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0