JFEIHTBRGRM!!

hejsvej!
idag är en fruktansvärt dålig dag!
för det första så vaknade jag 8:00! min buss går vid 8:06 så jag kunde nästan garantera att jag inte skulle hinna med den.
för det andra så tänkte jag att jag kanske kunde cykla, eftersom annars måste jag ändå vänta ganska länge på nästa buss, och den tar relativt lång tid med sina omvägar och stoppar.
så jag började cykla och kom en bra bit tills det började pyyyysa. framdäcket tömdes mer och mer på luft så jag hade inget alternativ än att börja knata.
ganska duktig som jag var så blev jag bara 10 min försenad (y)
min morgon var kort sagt förjävlig!
jag vill bara heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem.
ciao bellos.
<3.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det är då man får försöka se det positivt! Du fick iafall lite motion :) <3

2008-11-18 @ 16:52:23
URL: http://jossanhoppsan.blogg.se/
Postat av: Carrå

Hahahaha klart du med!

Du är du ju.. Puss.

2008-11-18 @ 21:41:34
URL: http://kattenwiskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0